אטרקציה לילדים | ימית ספארק המים מחירים | מחיר מבצע – ימית ספארק המים

אטרקציה לילדים | ימית ספארק המים מחירים | מחיר מבצע – ימית ספארק המים

אטרקציה לילדים | ימית ספארק המים מחירים | מחיר מבצע – ימית ספארק המים

 

על ימית ספארק המים כבר שמעתם? רעיון מושלם לבילוי איכותי לכל המשפחה מבלי לנסוע לאילת או לטוס לחו"ל, כאן ממש במרכז, בחולון, נמצא ימית ספארק המים , שמציע מיגוון רחב של פעילויות גם לילדים וגם להורים. כדי להנות מחוויה איכותית עם הילדים חשוב ביותר לתת גם להורים להנות. כל כך הרבה פעמים שמעתי על הורים שרוצים לתת לילדיהם את החוויה המושלמת אך זו כמובן באה על חשבון ההנאה הפרטית שלהם. הם בעצם משלמים קורבן כדי שילדיהם יהנו בחופשה, מתרוצצים אתם לאינספור פעילויות כאלה ואחרות והילים משתתפים ונהנים אך ההורים יושבים בצד וסובלים. קל לזהות בכל מקום אטרקטיבי לילדים את ההורים הסובלים שמתכנסים להם בפינה ומביטים בשעון ורק מחכים שהזמן יעבור והעונש יגמר ויוכלו לאסוף את ילדיהם חזרה הביתה ולהמשיך בעיסוקיהם. אותם הורים חלילה לא מעוניינים שילדיהם יפגעו מכך שהם עצמם אינם נהנים ומנסים ליצור עבורם בילוי מושלם בכל מחיר.

אם כן, אין צורך להקריב קורבנות, אין צורך לוותר על ההנאות הקטנות שלנו ההורים שהם חשובות לא פחות מאלו של הילדים. לא מעט פסיכולוגים יאשרו כי המתכון לילדים מאושרים הם הורים מאושרים. אם כך צריך להשקיע לא רק בבילוי של ילדיכם אלא גם בבילוים שלכם. אבל איך נמצא את הזמן לכך תשאלו? אז בימית ספארק המים מצאו את התשובה המושלמת לשאלה זו. הבילוי של הילדים והוורים יעשה בו זמנית באותו מתחם בילוי בימית ספארק המים, כשלילדים יש פעילויות המותאמות במיוחד עבורם וכוללות בריכות, מגלשות מים ואטרקציות חוויתיות נוספות בעוד ההורים יוכלו להנות באותו הזמן בדיוק מהספא של ימית ספארק המים, לשכב ברוגע ולהנות מטיפולי ספא מרגיעים ומתקני בריאות וספא המותאמים במיוחד להורים העייפים.

בימית ספארק המים, השכילו לעשות את הבילוי המשפחתי באותו המקום ובאותו הזמן אך להפריד בין החוויות, כך כל אחד מבני המשפחה נהנה ממה שמתאים בדיוק בשבילו. אין ספק שספא ופעילות לילדים באותו המקום, במתחם המפואר של ימית ספארק המים הוא פתרון נח ומקורי לבלות יחד כל המשפחה את ימי החופשה הקיציים. אף אחד מבני המשפחה לא צריך לוותר כי בימית ספארק המים כולם נהנים!

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*